Sabies que Alemanya es va situar com la principal economia en termes de contribució a les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle (GEI) en el marc de la Unió Europea l’any 2019? I que les emissions per habitant a Espanya van ser un terç més baixes que les d’Alemanya?

Aquestes són algunes de les conclusions principals de l’estudi “Evolució de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle a Espanya i comparativa en el context europeu”, elaborat per la consultora internacional de medi ambient Liken Carbon Hub i publicat per la Fundació Naturgy.

L’objectiu principal de la publicació és continuar amb el document presentat al passat exercici, proporcionant al lector dades sobre l’evolució de les emissions GEI a Espanya i aportant una visió addicional comparativa d’un conjunt de països seleccionat que agrupen aproximadament el 75% de les emissions de la Unió Europea.

Veure vídeo resum

THUMBNAIL YT Informe Emissions 2020