Informe 2021. El sector elèctric espanyol en números

Fundació Naturgy presenta la nova edició de l’Informe anual sobre El sector elèctric espanyol en números, que recull de forma senzilla totes les dades oficials publicades d’aquesta activitat, amb especial èmfasi en les de naturalesa econòmica. L’informe recopila de manera ordenada tota la informació corresponent a l’any 2021 i la complementa amb la del període 2017-2021, per poder comprendre millor l’evolució d’aquest sector econòmic.

També s’hi inclou un vídeo, on l’economista i consultor en mercats energètics Miguel A. Lasheras comenta la situació que estem vivint actualment al sector energètic i la relaciona amb algunes de les dades més rellevants que s’han observat l’any 2021 i que figuren al document.

Autors

Fundació Naturgy