Mòdul professional de Sostenibilitat aplicada al sector productiu

Fundació Naturgy presenta dues noves addicions a la seva col·lecció Vocational Education and Training in Energy. La primera publicació, Mòdul Professional de Sostenibilitat aplicada al sistema productiu, aborda els desafiaments mediambientals i socials, proporcionant claus per dissenyar un Pla de Sostenibilitat. Aquest llibre recull els resultats del Mòdul Professional de Sostenibilitat, obligatori per a la Formació Professional a Espanya a partir del curs 2024-2025. La segona publicació, «Mòdul Professional de Sostenibilitat Aplicada al Sistema Productiu – Continguts Avançats», analitza minuciosament aspectes ambientals i socials, aprofundint en temes com l’economia circular, el desenvolupament sostenible i els criteris de sostenibilitat en l’àmbit professional, així com l’anàlisi d’un pla de sostenibilitat. Ambdues publicacions ofereixen valuosos recursos teoricopràctics per a l’educació i la formació en energia.

Autors

Direcció de Sostenibilitat de Naturgy i Fundació Naturgy