Voluntaris ambientals de la Fundació Naturgy ha recollit aquest cap de setmana més de mitja tona de residus a l’hàbitat natural de Mandeo-Betanzos

Per tercera vegada en menys d’un any, un grup d’empleats de la companyia energètica i els seus familiars han dut a terme tasques de recuperació d’aquest espai juntament amb la Fundació Fragas do Mandeo.

Voluntariiado Ambiental Fragas do Mandeo Galicia

Un grup de voluntaris ambientals de la Fundació Naturgy ha recollit aquest cap de setmana prop de 600 kg de residus al paratge natural de Mandeo-Betanzos. És la tercera jornada que es duu a terme en menys d’un any juntament amb la Fundació Fragas do Mandeo per recuperar aquest hàbitat. Des que es va iniciar aquesta col·laboració, els voluntaris ambientals han recollit prop de 900 quilos de deixalles i han retirat al voltant de 600 kg d’espècies invasores.

En els cinc anys del Programa de Voluntariat Ambiental de la Fundació Naturgy, prop de 1.100 voluntaris han donat suport a la restauració ambiental de 25 espais naturals a espanyols, en una superfície equivalent a 15 camps de futbol. Durant aquest temps, han participat en una quarantena de projectes de recuperació ambiental de fauna i flora en ecosistemes protegits d’Espanya, juntament amb 40 organitzacions ambientals i administracions.

Relacionat amb: