Voluntaris de la Fundació Naturgy col·laboren en la conservació de Parc Natural de Garraf

Una desena de voluntaris es va desplaçar a l’espai natural el cap de setmana per col·laborar en tasques de restauració d’aquest hàbitat per segona vegada.

El programa de Voluntariat Ambiental de la Fundació Naturgy acaba de fer 5 anys, durant els quals s’han retirat 35m3 de residus i s’han plantat més de 3.600 exemplars vegetals en diversos espais naturals espanyols.

Voluntariado Ambiental Garraf

Una desena d’empleats i familiars de Naturgy van participar en tasques de recuperació ambiental de fauna i flora de l’ecosistema protegit de Parc Natural de Garraf el passat cap de setmana. Aquesta iniciativa s’emmarca en el programa de Voluntariat Ambiental Corporatiu de la Fundació Naturgy, amb el qual fomenta la conscienciació mediambiental i treballa, al costat de la Fundació Global Nature, en la conservació d’espais i espècies protegides a llarg termini.

Les activitats realitzades van consistir en la recollida de 19 groasis (dispositius per ajudar al creixement dels arbres); la construcció, neteja i col·locació de 9 caixes de niu; i la plantació d’una trentena de plantes (16 aladern i 9 arç blanc).

Els voluntaris de la Fundació Naturgy van participar en una activitat ambiental similar en aquest entorn natural el 2014, quan es va posar en marxa el programa de voluntariat ambiental.

El Parc de Garraf forma part de la Xarxa de Parcs Naturals, promoguts i gestionats per la Diputació de Barcelona.