Voluntaris de la Fundació Naturgy impartiran tallers infantils d’energia juntament amb Creu Roja Joventut

La tasca de sensibilització de la Fundació Naturgy i Creu Roja es reforça ara amb una nova acció de voluntariat energètic en l’àmbit de l’educació, que es desenvoluparà en el marc del programa ‘Promoció de l’èxit escolar’ de Creu Roja Joventut.

Voluntariado energético Fundación Naturgy

La Fundació Naturgy posa en marxa una nova iniciativa de voluntariat corporatiu en l’àmbit de l’educació, en el context del programa ‘Promoció de l’èxit escolar’ de Creu Roja Joventut. L’activitat forma part de l’acord marc que la Fundació manté amb Creu Roja des del 2017.

Aquest nou projecte se centra en la intervenció socioeducativa de menors d’entre 6 i 16 anys, amb necessitats específiques de suport educatiu, fracàs escolar, absentisme o dificultats específiques d’aprenentatge. Aquests nens i joves assisteixen habitualment a les ludoteques de les assemblees de Creu Roja, on se’ls ofereix suport en tasques escolars i es treballen matèries per al foment de les vocacions científiques i la creativitat.

Entre els continguts formatius que impartiran els voluntaris de la Fundació Naturgy estan el coneixement tecnològic en la primera infantesa, què és l’energia i com i on s’utilitza, bones pràctiques energètiques, eficiència energètica i sostenibilitat.

Els voluntaris impartiran aquests tallers a les tardes, fora de l’horari escolar, a Madrid i Barcelona. Els continguts es vehicularan a través de jocs i experiments, entre altres dinàmiques, per a les quals s’han preparat materials especialitzats desenvolupats per la mateixa Fundació Naturgy.

Aquesta ajuda als més joves per assolir l’èxit escolar s’incorpora al catàleg d’activitats de voluntariat corporatiu que prop de 500 empleats de Naturgy desenvolupen juntament amb Creu Roja, principalment, i amb altres entitats a tot el territori espanyol.

Vegeu sala de premsa