Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “Cleanairs al Inspirational Festival 2019”. Madrid

08/04/2019 @ 08:30 - 16:30

Cleanairs en Festival Yomo 2019

Aquesta proposta participativa és un repte a reflexionar sobre un fenomen clau per a la salut de les persones i del medi ambient.

Amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament formatiu i a la sensibilització ambiental de la societat, la Fundació Naturgy participarà a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación mitjançant una proposta que mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. Es tracta d’un joc multimèdia anomenat Cleanairs que repta els participants a crear accions que ajudin a millorar la qualitat de l’aire de la ciutat, partint de la disposició de quatre regidories hipotètiques representades sobre una taula interactiva. Durant les partides, els participants assumeixen el repte d’impulsar polítiques públiques sobre energia, urbanisme, mobilitat, neteja i gestió de residus. Les propostes que es van generant es projecten en temps real en pantalles, per poder comparar les diferents opcions plantejades pels participants i valorar les conseqüències de les decisions preses per cada equip.

Cleanairs es presentarà al Inspirational Festival 2019, organitzat per IAB Spain, que té lloc el 8 d’abril al Cercle de Belles Arts a Madrid. Aquest esdeveniment impulsa el desenvolupament de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya, reconeixent la qualitat i l’excel·lència dels treballs realitzats en aquesta indústria i donant conèixer, de primera mà, els casos d’èxit, les tendències i les noves oportunitats de negoci en el sector.

lapiz-blanco
8 d’abril de 2019