Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

08 nov.
18 nov.
Exposición Fundación Naturgy La Calidad del Aire

Amb motiu de la celebració de la 24a edició de la Setmana de la Ciència, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta en IDAEA-CSIC del 8 al 17 de novembre de 2019.

Descripció de l'activitat

L’exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”, produïda per la Fundació Naturgy amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament formatiu i a la sensibilització ambiental de la societat, mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. La implementació de diferents iniciatives, per part d’administracions, empreses privades i ciutadania, serà un repte imprescindible per complir els nivells que marca l’Organització Mundial de la Salut per millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn.

En aquest context, entre altres mesures, l’ús responsable de l’energia i, en concret, del gas natural com a combustible net, serà un factor determinant per reduir les emissions i procurar la millora de la qualitat de l’aire. La mostra, comissariada pel professor expert en contaminació atmosfèrica, Dr. Xavier Querol, ofereix les eines per conèixer i interpretar els factors clau que determinen la qualitat de l’aire a través de quatre àmbits: la descripció del fenomen, les causes que el provoquen, els efectes que produeix i les solucions per abordar-lo.

lapiz-blanco
Del 8 al 17 de novembre de 2019,