Aquest activitat ja ha passat.

Talkson “Desenvolupant la transició energètica i el paper del gas natural”, amb Vaclav Smil. Madrid

14 nov.
vaclav-smil-talkson-fundacion-naturgy

La Fundació Naturgy té el plaer de convidar-te al segon talkson, en què Vaclav Smil descriurà les característiques de les transicions energètiques al llarg de la història i analitzarà el paper que ha de desenvolupar el gas natural en la transició actual.

Descripció de l'activitat

Vaclav Smil

Realitza investigacions interdisciplinàries en els camps d’energia, canvi ambiental i poblacional, producció d’aliments i nutrició, innovació tècnica, avaluació de riscos i polítiques públiques. L’autor preferit de Bill Gates ha publicat 40 llibres i gairebé 500 articles sobre aquests temes. És un distingit professor emèrit de la Universitat de Manitoba i membre de la Royal Society of Canada (Science Academy). El 2010 va ser nomenat per Foreign Policy un dels 100 principals pensadors mundials, i el 2013 va ser nomenat membre de l’Ordre del Canadà. Ha treballat com a consultor per a moltes institucions nord-americanes, de la UE i internacionals.

9:30h Presentació
9:40h Desenvolupant la transició energètica  i el paper del gas natural
Vaclav Smil, científic i analista polític.
10:40h Col·loqui
11:00h Networking coffee / Fi de la jornada

Traducció simultània a l’av. San Luis.

lapiz-blanco
Dijous 14 de novembre