Activitat internacional

La presència de Naturgy a Europa, l’Amèrica Llatina i Àfrica ha propiciat que la Fundació tingués ja des dels seus inicis una oberta vocació internacional amb programes i activitats, tant en l’àmbit social com en el de la sensibilització en matèria d’energia i medi ambient, que respeten sempre la personalitat i les necessitats de cadascun dels països on treballa.

Les accions de la Fundació compleixen simultàniament tres característiques: són coherents amb les seves línies d’actuació, reflecteixen l’evolució de les societats locals i representen una aportació positiva a la dinàmica ciutadana del país on es desenvolupen. L’intercanvi de coneixements i d’experiències entre els diferents programes de la Fundació és un altre element d’enriquiment global de l’activitat desenvolupada.