Tercera edició “Energy Prospectives”. Madrid

La Fundació Naturgy i l’IESE presenten la tercera edició d’Energy Prospectives, una sèrie de converses d’alt nivell sobre les condicions econòmiques, reguladores i tecnològiques que s’entreveuen per al futur del sector energètic.

Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

Amb motiu de la celebració de la 24a edició de la Setmana de la Ciència, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Naturgy presenta una exposició temporal que es podrà visitar de manera gratuïta en IDAEA-CSIC del 8 al 17 de novembre de 2019.

Energy Challenge. Lugo, Cantabria. Del 3 al 6 de novembre de 2020

Et convidem a reflexionar sobre el futur de l'energia en una experiència innovadora que arribarà a Lugo. Els dies 3 i 6 de novembre, l'Energy Challenge s'instal·larà a la Praza Horta do Seminari, on rebrà visites de centres educatius i públic general de 9 a 14 hi de 16 a 19 h.

Energy Challenge. Móstoles, Madrid. Del 1 al 5 de febrero de 2021

Te invitamos a reflexionar sobre el futuro de la energía en una experiencia innovadora que llegará a Móstoles. Del 1 al 5 de febrero, el Energy Challenge se instalará en la Avda. Portugal con Avda. de la Constitución, donde recibirá visitas de centros educativos y público general de 9 a 14 h y de 16 a 19 h.