Donem a conèixer a la societat coneixements tècnics actualitzats en l’àmbit de l’energia i el medi ambient

T’oferim un ventall de propostes, de producció pròpia, que et permetran descobrir, des de qualsevol lloc i quan vulguis, la innovació tecnològica desenvolupada al sector de l’energia amb l’objectiu de complir els reptes mediambientals futurs.

Quin aire respirem a les ciutats

Aquesta exposició virtual produïda per la Fundació Naturgy mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient.

Veure més

Suma’t al repte de la transició energètica

Aquesta proposta virtual oferirà als visitants una experiència que pretén transferir coneixement especialitzat i tècnic sobre energia, com ara les noves tecnologies energètiques, la transició energètica, l’economia circular i la qualitat de l’aire.

Veure més

Comparteix la teva experiència a xarxes amb l’etiqueta #DigitalFNaturgy

Si coneixes de primera mà alguna de les propostes digitals que oferim, uneix-te a la nostra comunitat de xarxes socials i comparteix-ho amb tots els teus contactes.

Més informació:

Si vols saber-ne més, ens pots contactar per:

Telèfon

Adreça electrònica