El nostre contingut educatiu més digital

T’oferim el repositori digital Efigy Education amb recursos didàctics per a educadors i famílies. Aquest catàleg de propostes incorpora coneixement actualitzat sobre noves tecnologies energètiques, transició energètica, economia circular, edificació eficient i qualitat de l’aire. Les activitats didàctiques es poden fer de manera autònoma, a casa o a l’aula.

Recursos educatius innovadors de producció pròpia que permeten treballar, de manera autònoma, conceptes sobre energia, eficiència energètica, sostenibilitat i medi ambient.

Aplicacions online sobre energia

Aprèn sobre energia i descobreix el teu talent en disciplines STEM, jugant amb un catàleg de propostes de la Fundació Naturgy. Es tracta de recursos didàctics ludificats adreçats a tots els públics, amb els quals podràs jugar des de casa.

Consells i experiments Efigy

Tens una ment curiosa i et fascina la innovació tecnològica? Sota el guiatge dels nostres divulgadors científics, t’oferim càpsules breus per descobrir els reptes i la innovació en l’àmbit de l’energia. Si vols aprendre sobre les noves tecnologies energètiques, als nostres vídeos obtindràs informació sobre la qualitat de l’aire, la mobilitat eficient o el gas renovable.

Recursos descarregables

Recursos disponibles en línia per utilitzar-los de manera autònoma des de casa. Activitats recomanades a partir dels 4 anys.

Sempre al teu costat

Si mentre realitzes les activitats necessites la nostra ajuda, pots contactar amb els nostres educadors especialitzats a través del correu electrònic actividadesfundacion@naturgy.com