Fomentem el desenvolupament de les vocacions tecnològiques entre alumnes de totes les edats, mitjançant el desenvolupament d’iniciatives i programes en els quals transmetem els nostres coneixements en l’àmbit de l’energia. Connectem el sistema educatiu i l’experiència laboral mitjançant estades formatives en empreses i institucions i jornades divulgatives.
4-eso-empresa-educacion-divulgacion

Concurs: “Coneix un científic@”

Iniciativa adreçada a joves de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO en la qual els grups escolars seleccionats tenen l’oportunitat de conversar i entrevistar personalment un científic o expert destacat del país. Més informació, aquí.

Programa d’Aliança Magnet de la Fundació Jaume Bofill

Des del 2019, col·laborem amb el centre educatiu de la Generalitat de Catalunya, Escola Font Rosella de Sabadell (Barcelona), en el marc del programa d’innovació educativa Aliances Magnet. En l’aliança amb l’Escola Font Rosella, la Fundació Naturgy es compromet a transmetre els seus coneixements de formació i divulgació tecnològica en l’àmbit de l’energia amb l’equip docent del centre per millorar la qualitat i la singularitat del projecte pedagògic. Magnet és un programa de referència en l’àmbit de la innovació educativa, impulsat per la Fundació Jaume Bofill, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB i la Diputació de Barcelona.

Conoce a un científico

Programa 4t d’ESO i Empresa de la Comunitat de Madrid

Des del 2017, participem en el Programa 4t d’ESO i Empresa de la Comunitat de Madrid, una iniciativa de la Direcció General d’Educació Infantil, Primària i Secundària, en col·laboració amb les cinc direccions d’Àrea Territorial, que tenen l’objectiu d’apropar el sistema educatiu i el món laboral mitjançant estades educatives en empreses i institucions, en aquest cas del Grup Naturgy, perquè els alumnes estiguin millor preparats per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional.

Projecte de Vida Professional (ProVP)

Aquest programa, impulsat per Barcelona Activa, el Consorci d’Educació de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional, FemCat i l’Àrea Metropolitana de Barcelona té com a missió ser el principal instrument per a l’orientació i l’educació cap al treball de l’alumnat de secundària obligatòria i postobligatòria de Barcelona. Els participants en el programa assisteixen a una jornada a la seu del Grup Naturgy de Barcelona, amb l’objectiu de fomentar les vocacions tecnològiques i de donar a conèixer els diferents perfils dels empleats de la companyia energètica.

Per a més informació sobre els nostres programes de foment de les vocacions STEM i orientació, contacta a través del telèfon 93 412 96 80 o del correu electrònic educacionfundacion

@naturgy.com.