Nuestros libros e informes, a tu alcance

Editamos publicaciones sobre temas de actualidad relacionados con la energía y el medio ambiente, con distintos niveles de profundidad y extensión en forma de libros, informes y artículos. Todas ellas son accesibles de forma gratuita a través de nuestro Centro de Conocimiento.

Tota la documentació que generem tracta sobre aspectes tecnològics, econòmics, sociològics i ambientals referits a l’evolució recent de l’energia en tot el seu cicle de vida (extracció, transport, transformació, distribució i consum), i està basada en estudis i investigacions originals encarregats per la Fundació Naturgy a destacats experts espanyols i internacionals en cada tema.

Totes aquestes publicacions de la Fundació passen a engrossir un Centre de Coneixement obert a tots els usuaris d’aquest web. Hi trobaràs una gran varietat de temàtiques del teu interès, entre les quals destaquen les següents:

• Qualitat de l’aire
  • Eficiència energètica