La Fundació Gas Natural Fenosa ofereix el primer MOOC sobre transformació digital

La Fundació Gas Natural Fenosa, en col·laboració amb l’escola de negocis IEBS i la consultora tthegap, presenten el primer MOOC sobre transformació digital. Aquesta iniciativa s’emmarca en el Programa PrimeraLlegir més

Aquesta iniciativa s’emmarca en el Programa Primera Exportació de la Fundació Gas Natural Fenosa, a través del qual l’entitat dóna suport a les petites i mitjanes empreses en els seus plans de desenvolupament exterior. L’objectiu és donar suport gratuïtament a la transformació digital de les petites i mitjanes empreses i professionals. L’escola de negocis IEBS i l’agència de màrqueting digital tthegap oferiran a les pimes el primer curs online obert i gratuït (MOOC) a Espanya sobre transformació digital, amb l’objectiu d’impulsar i accelerar els processos de canvi i transformació entre les petites i mitjanes empreses i professionals.

El curs, que començarà el proper 10 de novembre, té per objectiu introduir les pimes en els processos de digitalització i fer reflexionar empresaris i executius sobre el futur de les organitzacions i l’impacte dels canvis que estem vivint amb l’aplicació de tecnologies com l’automatització, el machine learning, la societat connectada, la internet de les coses, la indústria 4.0 o la impressió 3D.

Per a això, es traslladaran els coneixements fonamentals de l’economia digital i l’adopció de plataformes digitals, es donaran a conèixer les noves capacitats organitzatives necessàries per tenir un negoci competitiu en el nou entorn digital, s’explicarà com construir nous models de negocis basats en plataformes digitals i orientats al client, com transformar l’organització i la cadena de valor del negoci a través de les plataformes digitals i les TIC i es recalcarà la importància de desenvolupar una cultura digital i de la intraemprenedoria en l’organització que permeti desplegar processos de transformació per al negoci.