La Fundació Gas Natural Fenosa participa en el programa Impuls per al teu Negoci donant suport a la capacitació en plomeria, aigua, gas i electricitat

Amb l'objectiu d'impulsar l'ocupabilitat, així com contribuir al desenvolupament i la formació d'emprenedors en temes tècnics, els integrants del Fons Mixt van lliurar els diplomes als participants que van acabarLlegir més

Amb l'objectiu d'impulsar l'ocupabilitat, així com contribuir al desenvolupament i la formació d'emprenedors en temes tècnics, els integrants del Fons Mixt van lliurar els diplomes als participants que van acabar la seva formació teòrica i pràctica en desenvolupament humà, plomeria, aigua, gas, electricitat i protecció civil del programa Impulsa per al teu Negoci.

Aquest programa és promogut per la Fundació Gas Natural Fenosa, coordinat per l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID) i l'Agència Mexicana per a la Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AMEXCID), és executat per ProEmpleo D.F. i el beneficiari del programa és la Delegació Cuauhtémoc.

El programa Impuls per al teu Negoci està integrat per sessions teòriques i pràctiques que pretenen proporcionar als participants les eines perquè puguin desenvolupar-se en el terreny professional tècnic de plomeria, aigua, gas i electricitat.

En aquest primer grup se'ls van lliurar diplomes als participants, que van complir la seva formació teòrica i pràctica de 170 hores, i que van mantenir el seu compromís al llarg de vuit setmanes. En total, el programa beneficiarà 120 persones durant dos anys, entre les quals dones i joves, tots residents de la Delegació Cuauhtémoc.

"Aquest programa, avalat per la Fundació Gas Natural Fenosa, està en consonància amb la nostra política de Responsabilitat Social Corporativa ja que fomenta la capacitació per impulsar l'ocupabilitat, així com l'emprenedoria en benefici dels participants i les seves famílies", va afirmar Ángel Larraga Palacios, representant de la Fundació Gas Natural a Mèxic i president de Gas Natural Fenosa al país.

En l'esdeveniment, hi van estar presents representants de les agències AECID i AMEXCID, així com la Delegació Cuauhtémoc i ProEmpleo D.F.