Primera trobada de fundacions corporatives a escala europea – Fontainebleau (París)

La Fundació Gas Natural Fenosa participarà, durant els dies 5 i 6 de desembre i representada per la seva gerent, Mireia de Quadras, en la primera trobada, a escala europea,Llegir més

La Fundació Gas Natural Fenosa participarà, durant els dies 5 i 6 de desembre i representada per la seva gerent, Mireia de Quadras, en la primera trobada, a escala europea, de directius i responsables de fundacions empresarials corporatives. Se celebrarà al centre de negocis INSEAD, situat a Fontainebleau, París, organitzada pel Centre Français des Fonds et Fondations (CEF) i Donors and Foundations Networks in Europe (Dafme).

Aquest intercanvi de coneixements reunirà fundacions empresarials de tot Europa per compartir la seva experiència i aprendre sobre la pràctica efectiva en la gestió. La conferència explorarà la relació entre les fundacions corporatives i la seva corporació fundadora i com es relaciona amb la seva estructura i govern, la seva missió i la seva pràctica. Se centrarà en el desenvolupament i les tendències que estan transformant el treball i l’impacte de les fundacions corporatives.

Les jornades de treball estan estructurades de manera que es permeti crear un entorn de treball i networking efectiu entre els representants de les diferents fundacions participants. Hi haurà conferències, taules rodones i grups de treball on tractar les diverses temàtiques desenvolupades.

Aquesta interessant iniciativa és un primer pas per estrènyer les relacions i crear una plataforma de col·laboració futura.