Enllaçats, el nostre vessant educatiu més social

La societat actual és cada vegada més complexa, diversa i exigent, ja que progressa i avança ràpidament en termes tecnològics, energètics i científics. En el context actual, garantir la igualtat d’oportunitats i l’accés universal al coneixement tecnològic és un deure social.
enlazados-programas-didactica-social

La Fundació Naturgy té entre els seus objectius la integració i la inclusió de les persones en risc d’exclusió social en els seus programes educatius i culturals. El programa de didàctica social està desenvolupat per oferir recursos educatius i activitats culturals sobre energia i tecnologia a entitats del tercer sector i a ciutadans en risc d’exclusió social, i també per adaptar les propostes disponibles perquè siguin accessibles a persones amb diversitat funcional, cognitiva o amb pluridiscapacitats.

Si vols conèixer les nostres activitats i participar en els projectes d’índole social, allarga’ns la mà. Volem enllaçar-nos amb tu!

Els nostres programes

La Fundació garanteix l’accés a recursos educatius sobre energia, tecnologia, eficiència, responsabilitat i estalvi energètic a col·lectius amb necessitats especials.

atencion-diversidad

La Fundació dona suport i ofereix recursos a entitats del tercer sector en la seva tasca per millorar les oportunitats d’inserció de persones en risc d’exclusió social mitjançant el desenvolupament de projectes relacionats amb els seus eixos d’actuació.

atencion-vulnerabilidad

La Fundació facilita l’accés a continguts especialitzats i potencia la formació a educadors i tècnics d’entitats del tercer sector que treballen amb famílies en risc d’exclusió social amb l’objectiu que aquests professionals disposin de les eines per oferir orientació laboral i formació a alumnes de contextos desfavorits.

programa-formacion

L’Aprenentatge per Servei és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte, ben articulat, en què els participants, a través del seu centre educatiu, es formen treballant a partir de necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

aprenentatge-servei-aps-museu

Més informació i peticions:

Telèfon: 934 129 640

Adreça electrònica: educacionfundacion@naturgy.com