Energia i medi ambient

Andris Piebalgs: “Els participants en els mercats d’energia han de tenir els incentius adequats per operar de manera eficient a curt termini i invertir adequadament a mitjà i llarg termini.”

L’excomissari d’Energia ha afirmat avui a Madrid que és necessari “impulsar la flexibilitat del mercat a l’engròs i proporcionar senyals clars de preus per facilitar la penetració contínua de les energies renovables i garantir inversions”.

L’investigador del Centre d’Estudis Monetaris i Financers, Jorge Padilla, ha parlat sobre la integració de les energies renovables als mercats a l’engròs d’electricitat i ha defensat la necessitat de dissenyar mecanismes adequats de remuneració de la capacitat.

Educació i divulgació

La Fundació Naturgy formarà 20.000 escolars sobre els reptes actuals de l’energia i les noves tecnologies del sector amb un programa educatiu innovador

La iniciativa Efigy Education, que tindrà continuïtat durant tot el curs escolar, té també per objectiu impulsar les vocacions tecnològiques entre l’alumnat. La Fundació Naturgy explicarà als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular.