Educació i divulgació

Fundació Naturgy ofereix a Castelldefels un innovador viatge virtual a l’espai per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

L’alcaldessa de la ciutat, Maria Miranda, ha visitat avui l’Energy Challenge, que acaba d’iniciar ruta per Catalunya després de la seva presentació en el marc de la COP 25 celebrada a Madrid.

El gas renovable, els hàbits de consum responsable d’energia o la qualitat de l’aire són algunes de les qüestions sobre les quals es convida a reflexionar, en un viatge espacial interactiu i immersiu a bord d’un vehicle eficient de 70m2, guiat per un robot d’última generació.

Educació i divulgació

La Fundació Naturgy inicia l’activitat educativa dirigida a 7.500 alumnes catalans sobre els reptes actuals i les noves tecnologies energètiques

La iniciativa Efigy Education és un nou programa formatiu innovador amb continuïtat durant tot el curs i té també com a objectiu impulsar les vocacions tecnològiques entre els alumnes.

La Fundació Naturgy explicarà als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular, en les prop de 300 activitats que té planificades enguany a les quatre províncies catalanes.

Educació i divulgació

Fundació Naturgy ofereix a Lleida un innovador viatge virtual a l’espai per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

El nou projecte itinerant de divulgació Energy Challenge fa la seva primera parada a Catalunya, tot just després de la seva presentació en el marc de la COP 25 celebrada a Madrid.

El regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria de Lleida, Paco Cerdà, l’ha visitat avui, i al llarg de la setmana hi ha programades també visites de de centres de centres educatius de la ciutat.

Educació i divulgació

L’alcalde de Valdemoro participa en un innovador viatge virtual a l’espai creat per la Fundació Naturgy per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

El nou projecte itinerant de divulgació “Energy Challenge” que es va presentar la setmana passada en el marc de la COP25 arrenca a Valdemoro la seva ruta per Espanya.

L’“Energy Challenge” recorrerà 4.800 quilòmetres per visitar una quarantena de municipis espanyols al llarg de l’any que ve, on espera assolir els 100.000 visitants.

Educació i divulgació

La Fundació Naturgy presenta un innovador viatge virtual a l’espai per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

El nou projecte de divulgació “Energy Challenge” es pot visitar des d’avui i fins diumenge en el marc de l’“Eje Castellana Verde”, que té lloc a Madrid amb motiu de la COP25.

El gas renovable, els hàbits de consum responsable d’energia o la qualitat de l’aire són alguns dels assumptes sobre els quals l’“Energy Challenge” convida a reflexionar, en un viatge espacial interactiu i envoltant a bord d’un vehicle eficient de 70 m², guiat per un robot d’última generació.

L’“Energy Challenge” recorrerà una quarantena de municipis espanyols al llarg de l’any que ve, on espera assolir els 100.000 visitants.