Educació i divulgació

Culmina amb èxit la primera exposició sobre energia a Panamà de la Fundació Naturgy

La mostra va rebre la visita d’estudiants d’escoles de primària, secundària, universitats i públic en general.

La iniciativa va commemorar els 20 anys de l’empresa a Panamà, amb un recorregut per l’evolució energètica al país i planteja una reflexió sobre el futur del mercat energètic i les eines disponibles per a abordar-lo de manera sostenible.

Acció social

La fundació de la companyia energètica ha promogut la rehabilitació energètica de 230 habitatges i centres d’acolliment de Càritas des que van començar a treballar conjuntament fa dos anys.

L’Escola d’Energia ha ofert formació en matèria d’eficiència a famílies vulnerables ateses per l’organització diocesana.

Acció social

La Fundació Naturgy ha rehabilitat més de 500 habitatges de famílies vulnerables per millorar l’eficiència energètica de les seves llars i reduir el cost de la seva factura

Pràcticament la meitat dels habitatges rehabilitats són a Catalunya.

La fundació col·labora amb administracions i entitats socials com Creu Roja i Càrites, i compta amb un Fons Solidari de Rehabilitació Energètica per contribuir a la lluita contra la pobresa energètica, abordant així una problemàtica estructural.

Aquesta línia d’actuació iniciada l’any passat i emmarcada en el Pla de Vulnerabilitat Energètica de Naturgy, és una de les directrius recollides en l’Estratègia Nacional contra la Pobresa Energètica 2019-2024 aprovada el març d’enguany.